Характеристика результатів навчання учнів
|
Індекс
|
Загальні результати навчання
|
Результат навчання у свідоцтві досягнень
|
Рівні
|
початковий
|
середній
|
достатній
|
високий
|
ІНО1
|
Взаємодія з іншими
особами усно, сприйняття і використання інформації для досягнення життєвих
цілей у різних комунікативних ситуаціях
|
Сприймає іноземну
мову на слух
|
Розпізнає окремі слова у
повільному та чіткому мовленні, зазнаючи труднощі розуміння контексту навіть
при повільнішому мовленні. Потребує більше повторень прослуханого, візуальної
підтримки, допомоги вчителя та однокласників.
|
Розпізнає окремі слова та
фрази в повільному та чіткому мовленні, може визначити тематику мовленнєвої
ситуації за допомогою вчителя та однокласників
Потребує повторення прослуханого.
|
Розуміє контекст
прослуханого в повільному та чіткому мовленні, опираючись на візуальну
підтримку та більшу частину конкретної інформації, необхідної для виконання
завдання.
|
Розуміє повільне та чітке
мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого.
Розуміє конкретну інформацію, необхідну для виконання завдання.
|
ІНО2
|
Сприйняття, аналіз,
інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів,
медіатекстах та використання її для збагачення свого досвіду
|
Читає іноземною мовою
|
Розпізнає окремі слова в
тексті, труднощі розуміння виникають на рівні буквосполучень, має
необхідність постійної підтримки вчителя для розуміння фраз і речень.
|
Розпізнає фрази та
конструкції, труднощі виникають на рівні смислових зв'язків між словами у
реченні. Потребує допомоги вчителя для виконання завдань.
|
Розуміє прості тексти,
труднощі виникають на рівні сприйняття тексту як цілого. Потребує
перечитування для розуміння прочитаного.
|
Розуміє короткі, прості
тексти, читаючи їх пофразово, розпізнаючи знайомі імена, слова та основні
фрази, перечитуючи за потреби.
|
ІНО3.1
|
Висловлювання думок, почуттів
та ставлення, взаємодія з іншими особами письмово та в режимі реального часу,
дотримання норм літературної мови
|
Висловлюється
іноземною мовою
|
Відповідно реагує на деякі
запитання та інструкції, потребує візуальних підказок та постійної підтримки
вчителя. Дає однослівні відповіді на запитання. Робить спроби простих
відповідей, допускаючись елементарних смислових помилок у рамках вивченого
матеріалу.
|
Відповідно реагує на
запитання та інструкції, потребує візуальних підказок та підтримки вчителя,
робить спроби попросити про допомогу. Переважають однослівні відповіді на
запитання виникають труднощі при спробах поєднувати їх у речення,
допускається елементарних лексичних чи граматичних помилок у рамках вивченого
матеріалу.
|
Відповідно реагує на
більшість запитань та інструкцій, потребує ситуативної підтримки вчителя,
вміє просити про допомогу. Продукує короткі фрази з ініціативи та мінімальної
підтримки вчителя, роблячи паузи в мовленні. Реагує на власні помилки та може
їх виправити.
|
Ставить і відповідає на
прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які
стосуються нагальних потреб і знайомих тем.
Продукує короткі фрази з тематики мовленнєвої ситуації.
|
ІНО3.2
|
Взаємодіє письмово
іноземною мовою
|
Копіює письмову інформацію,
пише знайомі короткі фрази. Правильно прописує прості слова, допускає помилки
у правописі незнайомих слів.
|
Надає базову інформацію в
письмовій формі щодо знайомих тем лише за зразком і за постійної підтримки
вчителя. Правильно пише знайомі слова, допускає граматичні помилки при
написанні зв'язного тексту.
|
Надає базову інформацію в
письмовій формі щодо знайомих тем за зразком і за ситуативної підтримки
вчителя. Правильно будує речення.
Пише короткі фрази при складанні зв'язного тексту.
|
Надає базову інформацію в
письмовій формі щодо знайомих тем
Правильно будує речення.
Пише короткі речення при складанні зв'язного тексту.
|