Загальні критерії оцінювання учнів початкової
школи з іноземних мов
Характеристика результатів навчання учнів |
||||||
Індекс |
Загальні результати навчання |
Результат навчання у свідоцтві досягнень |
Рівні |
|||
початковий |
середній |
достатній |
високий |
|||
ІНО1 |
Взаємодія з іншими
особами усно, сприйняття і використання інформації для досягнення життєвих
цілей у різних комунікативних ситуаціях |
Сприймає іноземну
мову на слух |
Розпізнає окремі слова у
повільному та чіткому мовленні, зазнаючи труднощі розуміння контексту навіть
при повільнішому мовленні. Потребує більше повторень прослуханого, візуальної
підтримки, допомоги вчителя та однокласників. |
Розпізнає окремі слова та
фрази в повільному та чіткому мовленні, може визначити тематику мовленнєвої
ситуації за допомогою вчителя та однокласників |
Розуміє контекст
прослуханого в повільному та чіткому мовленні, опираючись на візуальну
підтримку та більшу частину конкретної інформації, необхідної для виконання
завдання. |
Розуміє повільне та чітке
мовлення з довгими паузами задля полегшення усвідомлення змісту почутого. |
ІНО2 |
Сприйняття, аналіз,
інтерпретація, критичне оцінювання інформації в текстах різних видів,
медіатекстах та використання її для збагачення свого досвіду |
Читає іноземною мовою |
Розпізнає окремі слова в
тексті, труднощі розуміння виникають на рівні буквосполучень, має
необхідність постійної підтримки вчителя для розуміння фраз і речень. |
Розпізнає фрази та
конструкції, труднощі виникають на рівні смислових зв'язків між словами у
реченні. Потребує допомоги вчителя для виконання завдань. |
Розуміє прості тексти,
труднощі виникають на рівні сприйняття тексту як цілого. Потребує
перечитування для розуміння прочитаного. |
Розуміє короткі, прості
тексти, читаючи їх пофразово, розпізнаючи знайомі імена, слова та основні
фрази, перечитуючи за потреби. |
ІНО3.1 |
Висловлювання думок, почуттів
та ставлення, взаємодія з іншими особами письмово та в режимі реального часу,
дотримання норм літературної мови |
Висловлюється
іноземною мовою |
Відповідно реагує на деякі
запитання та інструкції, потребує візуальних підказок та постійної підтримки
вчителя. Дає однослівні відповіді на запитання. Робить спроби простих
відповідей, допускаючись елементарних смислових помилок у рамках вивченого
матеріалу. |
Відповідно реагує на
запитання та інструкції, потребує візуальних підказок та підтримки вчителя,
робить спроби попросити про допомогу. Переважають однослівні відповіді на
запитання виникають труднощі при спробах поєднувати їх у речення,
допускається елементарних лексичних чи граматичних помилок у рамках вивченого
матеріалу. |
Відповідно реагує на
більшість запитань та інструкцій, потребує ситуативної підтримки вчителя,
вміє просити про допомогу. Продукує короткі фрази з ініціативи та мінімальної
підтримки вчителя, роблячи паузи в мовленні. Реагує на власні помилки та може
їх виправити. |
Ставить і відповідає на
прості запитання, ініціює і вербально реагує на прості твердження, які
стосуються нагальних потреб і знайомих тем. |
ІНО3.2 |
Взаємодіє письмово
іноземною мовою |
Копіює письмову інформацію,
пише знайомі короткі фрази. Правильно прописує прості слова, допускає помилки
у правописі незнайомих слів. |
Надає базову інформацію в
письмовій формі щодо знайомих тем лише за зразком і за постійної підтримки
вчителя. Правильно пише знайомі слова, допускає граматичні помилки при
написанні зв'язного тексту. |
Надає базову інформацію в
письмовій формі щодо знайомих тем за зразком і за ситуативної підтримки
вчителя. Правильно будує речення. |
Надає базову інформацію в
письмовій формі щодо знайомих тем |
Немає коментарів:
Дописати коментар